Naša spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje in analizo obiska uporablja piškotke. Informacije o piškotkih in pravna podlaga.
IZBERITE DRŽAVO:

Garancija in reklamacije

PREJEL SEM POŠKODOVAN ARTIKEL

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, potem:
Dostavljeno s Pošto Slovenije
  1. Lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.
    Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
  2. Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na 064 277 477 ali na [email protected]", kjer se boste dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu, ob prevzemu paketa boste izpolnili tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.
  3. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Dostavljeno z Našo dostavno službo
  1. Naredite slike z izdelka/elementa, da bi bile lepo razvidne poškodbe,
  2. Slike embalaže,
  3. Priložite sliko navodil za sestavljanje, pred tem obkrožite element, ki je poškodovan,
  4. Napišite nam E-mail na [email protected], v E-mailu napišite:
    • Ime in priimek kupca,
    • Naslov,
    • Telefon,
    • Številka naročila,
    • Datum računa prejetega artikla,
    • Naziv posredovanega artikla,
    • Podroben opis razloga za vračilo v garancijo,
    • Slike poškodb/izdelka,
    • Sliko iz navodil za sestavljanje,
    • Slike embalaže.
  5. Počakajte na odgovor našega servisnega centra,
  6. Če je artikel standardnih dimenzij, potem nam ga pošljite po pošti. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
    Naslov za pošiljanje:
    Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana – Črnuče.
  7. Če je izdelek večjih dimenzij, potem vas bomo sami kontaktirali glede dostave/menjave.

ŽELIM UVELJAVLJATI GARANCIJO

Kakšen je postopek?
  1. Naredite sliko navodil za sestavljanje, pred tem obkrožite element, ki ga je treba zamenjati,
  2. Naredite sliko navodil za sestavlenje, pred tem obkrožite element, kateri treba zamenjati,
  3. Napišite E-mail na [email protected],
  4. Počakajte na odgovor našega servisnega centra,
  5. Če je artikel standardnih dimenzij, potem nam ga pošljite po pošti. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
    Naslov za pošiljanje:
    Trianova d.o.o.
    Cesta 24 junija 23
    1231 Ljubljana – Črnuče
  6. Če je izdelek večjih dimenzij, potem vas bomo sami kontaktirali glede dostave/menjave.
Kaj moram napisati v E-mail?
  1. Ime in priimek kupca,
  2. Naslov,
  3. Telefon,
  4. Številka naročila,
  5. Datum računa prejetega artikla,
  6. Naziv posredovanega artikla,
  7. Podroben opis razloga za vračilo v garancijo,
  8. Slike izdelka,
  9. Sliko iz navodil za sestavljanje,

GARANCIJA

  • Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
  • Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
  • Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
  • Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
  • Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
  • Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake.
  • Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek.
  • Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine.
  • Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek.
  • Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

GARANCIJA NE KRIJE

  • Neprimerne uporabe - neustrezna podlaga ali nameni uporabe,
  • Napak in poškodb, nastalih zaradi nepravilnega sestavljanja izdelka ,
  • Predčasne obrabe, nastale zaradi nepravilnega sestavljanja,
  • Če je kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo,
  • Če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom,
  • Če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah...),
  • Fizične poškodbe,
  • Obrabe zaradi uporabe,
  • Napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.).

V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.

STVARNA NAPAKA

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

NAPAKA JE STVARNA

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

NAVODILA ZA UPORABO POHIŠTVA

  • Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago.
  • Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
  • Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi , namenjenimi in primernimi materialu izdelka.
  • Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva.
  • Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.
  • Pohištvo je treba premakniti tako, da ga dve osebi dvigneta in ne drsa po tleh.
  • Tla morajo biti ravna, sicer je potrebno podnožje dodatno podložiti, da ne pride do guganja ali poškodb talnih oblog.

MNENJA STRANK

Otroška postelja Lucky 90x180 cm

   Nika - 2020-11-28

Posteljica je super in smo zadovoljni. Imam pa nekaj pripomb: na eni strani posteljice manjkajo luknje za vodila. Pa dostava je malo dolga. Pisalo je rok dobave 30.10.2020, posteljico pa smo dobili 27.11.2020, tako da je dobava zamujala skoraj en mesec.

Modul Luna white - PO 45 - spodnja omarica s polico

   Aleksander - 2020-11-23

Enostavno za sestavit

Modul Luna white - PO 60/2 - spodnja omarica s polico

   Aleksander - 2020-11-23

Enostavno za sestavit

Računalniška miza Olimpus - hrast+črna

   Marko G. - 2020-11-18

Zelo robustna miza in zelo prijetnega izgleda. Zelo hitro dostavljeno. Odlična za ta denar.

+ Robustna, hitra in preprosta montaža, masiven izgled.

Gaming stol Kelt črn+siv

   Marko G. - 2020-11-18

Odličen nakup za takšen denar, zlahka se kosa s bistveno dražjimi direktorskimi stoli. Udobno sedenje zagotovljeno.

+ Udobno sedenje, ergonomske podporne blazine za dober občutek sedenja, nastavljivo hrbtišče, preprosta montaža, odlična koleščka, primeren tudi za višje osebe

Jedilna miza Garian II 180x90 cm

   Tina - 2020-11-17

Super je

Kopalniška omarica Dekor - 50 cm stenska

   Nataša - 2020-11-17

Zelo lepa in kvalitetna omarica

TV komoda Planada 2

   TINA - 2020-11-15

Odlična!
GOR