Nastavitve zasebnosti na Svetpohistva.si
DOVOLINaša spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje in analizo obiska uporablja piškotke. Informacije o piškotkih in pravna podlaga.
Poleg tega delimo informacije o vaši uporabi našega mesta z našimi partnerji s področja družbenih medijev, oglaševanja in analitike, ki jih morda kombinirajo z drugimi informacijami, ki ste jim jih posredovali ali pa so jih zbrali skozi vašo uporabo njihovih storitev.
IZBERITE DRŽAVO:

Garancija in reklamacije

PREJEL SEM POŠKODOVAN ARTIKEL

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, potem:
Dostavljeno s Pošto Slovenije
  1. Lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.
    Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
  2. Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na 064 277 477 ali prek spletnega obrazca, kjer se boste dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu, ob prevzemu paketa boste izpolnili tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.
  3. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Dostavljeno z Našo dostavno službo
  1. Naredite slike z izdelka/elementa, da bi bile lepo razvidne poškodbe,
  2. Slike embalaže,
  3. Priložite sliko navodil za sestavljanje, pred tem obkrožite element, ki je poškodovan,
  4. Oddajte zahtevel za reklamacijo prek spletnega obrazca:
    • Ime in priimek kupca,
    • Naslov,
    • Telefon,
    • Številka naročila,
    • Datum računa prejetega artikla,
    • Naziv posredovanega artikla,
    • Podroben opis razloga za vračilo v garancijo,
    • Slike poškodb/izdelka,
    • Sliko iz navodil za sestavljanje,
    • Slike embalaže.
  5. Počakajte na odgovor našega servisnega centra,
  6. Če je artikel standardnih dimenzij, potem nam ga pošljite po pošti. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
    Naslov za pošiljanje:
    Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana – Črnuče.
  7. Če je izdelek večjih dimenzij, potem vas bomo sami kontaktirali glede dostave/menjave.

ŽELIM UVELJAVLJATI GARANCIJO

Kakšen je postopek?
  1. Naredite sliko navodil za sestavljanje, pred tem obkrožite element, ki ga je treba zamenjati,
  2. Naredite slike z izdelka/elementa, da bi bile lepo razvidne poškodbe,
  3. Slike embalaže,
  4. Prek spletnega obrazca,
  5. Počakajte na odgovor našega servisnega centra,
  6. Če je artikel standardnih dimenzij, potem nam ga pošljite po pošti. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
    Naslov za pošiljanje:
    Trianova d.o.o.
    Cesta 24 junija 23
    1231 Ljubljana – Črnuče
  7. Če je izdelek večjih dimenzij, potem vas bomo sami kontaktirali glede dostave/menjave.
Kaj moram izpolniti prek spletnega obrazca?
  1. Ime in priimek kupca,
  2. Naslov,
  3. Telefon,
  4. Številka naročila,
  5. Datum računa prejetega artikla,
  6. Naziv posredovanega artikla,
  7. Podroben opis razloga za vračilo v garancijo,
  8. Slike izdelka,
  9. Sliko iz navodil za sestavljanje,
Naredite sliko dela s defektom
V navodilih za sestavlenje obkrožite del
Naredite sliko navodil
Pošljite slike dela, navodil in račun
Vas bomo kontaktirali in potrdili reklamacijo
Tovarna pripravi nov del in pošlje nam
Naša dostavna služba vam dostavi reklamacijo
Reklamacija je zaključena

GARANCIJA

  • Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
  • Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
  • Originalno embalažo ne zavržete, dokler pohištva niste sestavili. V primeru reklamacije bomo potrebovali dodatne inormacije, ki jih lahko najdete na embalaži izdelka.
  • Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
  • Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
  • Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
  • Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake.
  • Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek.
  • Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine.
  • Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek.
  • Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

GARANCIJA NE KRIJE

  • Neprimerne uporabe - neustrezna podlaga ali nameni uporabe,
  • Napak in poškodb, nastalih zaradi nepravilnega sestavljanja izdelka ,
  • Predčasne obrabe, nastale zaradi nepravilnega sestavljanja,
  • Če je kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo,
  • Če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom,
  • Če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah...),
  • Fizične poškodbe,
  • Obrabe zaradi uporabe,
  • Napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.).

V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.

UVELJAVLJANJE NESKLADNOSTI BLAGA

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

Prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (rabljeno blago).

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

NAVODILA ZA UPORABO POHIŠTVA

  • Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago.
  • Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
  • Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi , namenjenimi in primernimi materialu izdelka.
  • Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva.
  • Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.
  • Pohištvo je treba premakniti tako, da ga dve osebi dvigneta in ne drsa po tleh.
  • Tla morajo biti ravna, sicer je potrebno podnožje dodatno podložiti, da ne pride do guganja ali poškodb talnih oblog.

MNENJA STRANK

Omara Nepo Plus - sonoma hrast

   Sebastijan - 2024-06-06

Odličen kos pohištva za super ceno in hitra sestava.

+ Hitra sestava

Jedilna miza Nicolas

   Tjaša - 2024-06-05

Miza je zelo lepa in tudi zelo kakovostna. Cena mize je super, za to kar smo prejeli. Sem pa na žalost imela težave s samim sestavljanjem mize. Deli za sestavljanjem so bili v paketu pritrjeni na spodnji del mize s tesarskimi sponami (na drugi konec vrvice je bil pritrjen posamezen del). Da sem iz mize lahko izvlekla tesarske spone sem morala uporabiti ploščati izvijač in klešče. Ker so se nekateri deli spon odlomili, sem na žalost morala manjše delce dovolj dobro s kladivom potolči v samo mizo, pri odstranjevanju spon pa sem posledično na žalost v manjših delih mizo tudi poškodovala.

+ Velikost mize, dostava na dom, možno vračilo v Ljubljano.

- Pakiranje

Regal Caboto 16

   Radovan Štanta - 2024-06-05

Z izdelkom sem zadovoljen. Navodila za montažo pa so zelo skopa in detajli miniaturni. Preveč časa sem potreboval za prepoznavo elementov. Navodila bi lahko vodila po korakih.

Klubska miza Xena kvadratasta

   Irena K. - 2024-06-05

Dostava je sicer trajala malce dlje, vendar je billo vredno počakati. Mizica je enostavna za sestaviti in deluje masivna.

Armatura Mediteran 300 stenska

   Ivan - 2024-05-21

Potrebno znižati dobavo

- Zelo dolga čakalna doba

Zgornja omarica Modena - 60 cm GU-36 1F

   Miha - 2024-05-21

S sestavljeno kuhinjo sem glede na ceno izredno zadovoljen. Gre za kuhinjski sestav Modena 315 cm - 8 sestav, katerega posamezne elemente je možno tudi dokupiti. Ocena 9/10.

+ Cena

- Tanjša izdelava

Komoda Madis 2D3S D

   Petra - 2024-05-15

Cena primerna kvaliteti. Pante smo takoj menjali. Vodila pri predalih so slabše kvalitete, zato se predali zatikajo. Verjetno bo potrebno še to zamenjati. Leseni kosi niso označeni, zato je montaža izziv. Komoda je lepa in taka kot na sliki.

+ Dostava, osebje, komunikacija, vse krasno.

- Komoda ni ravno najboljše kvalitete

Jedilniški stol Tutti 2 - črn/Inari 22

   Petra - 2024-05-15

Stoli so lepi, trdni, taki kot na sliki. Super cena

+ Dostava, osebje, komunikacija, vse krasno.

GOR