Naša spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje in analizo obiska uporablja piškotke. Informacije o piškotkih in pravna podlaga.
IZBERITE DRŽAVO:

Vračilo 365

VRAČILO 365

V spletni trgovini Svetpohistva.si ponujamo podaljšan rok za vračilo izdelkov - vračilo 365. Po preteku zakonsko prepdisanega roka zvračilo, blago sprejmemo pod naslednjimi pogoji:
  • Blago mora biti nepoškodovano, ni uporabljeno, v originalni nepoškodovani embalaži ter nespremenjeni količini. Embalaža je bila lahko odprta, če ste preverjali stanje izdelka;
  • Vrnjeni izdelek ne sme biti sestavljen in ponovno razstavljen;
  • Vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži, ki pa je lahko odprta (odlepljen zaščitni trak na škatli, če ste preverjali pohištvo);
  • Izdelek mora biti nepoškodovan in ni pokvarjen;
  • Blago mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli;
  • Stroške dostave, vnosa, montaže ne vračamo.
  • Izdelke, ki ne spadajo pod storitev - Vračilo 365:
    1. Kavči, fotelji, sedežne garniture, postelje, kuhinjski elementi ki so bili narejeni po vašemu naročilu.
    2. Pohištvo narejeno po meri: ni standardne vzmetnice, kavči, postelje, sedežne garniture, elemente kuhinj etc.

VRAČILO ARTIKLOV V 14 DNEH ALI ODSTOP OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na [email protected], da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

KAKŠEN JE POSTOPEK VRAČILA?

Vračilo v naše skladišče
Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednje podatke:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Artikel prinesete v naše skladišče na naslov Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla.
Vračilo po pošti
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednji podatki:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Artikel pošljete na naslov: Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče.
Vračilo z našo dostavno službo
Stroške vračila vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednji podatki:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Ko bomo dobili od vas vsi podatki, vas bomo kontaktirali in se zmenili za datum in uro prihoda in pobrali artikel.

KATERIH ARTIKLOV NI MOGOČE VRNITI?

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
  • Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
  • Izdelke z fizično poškodbo, ki se nastale, ko kupec vnašal izdelek v stanovanje ali ne strokovno ga sestavil.

VRAČILO PLAČILA

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kako pravilno preverim ali mi artikel ustreza, da ga potem še vedno lahko vrnem?

Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Svetovanje potrosnikom vprasanja 1 1):

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo imajo potrošniki možnost, da v roku 14 dni od nakupa oz. od prejema izdelka odstopijo od pogodbe brez navedbe razloga in vrnejo izdelek (43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov, ZVPot). Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, praviloma v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebo za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Torej zaradi uporabe / poškodovanja blaga potrošnik ne izgubi pravice do odstopa pgodbe brez navedbe razloga, zato podjetje v primeru vračila npr. uporabljenega ali poškodovanega blaga s strani potrošnika, ki uveljavlja pravico do odstopa brez nevedbe razloga, ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Tržni inšpektorat RS ni orgna, ki bi lahko presojal zmanjšanje vrednosti blaga, ki presega nujno potrebno ravnanje potrošnika, ja pa prekškovni orgna, ki v primeru kršitve drugega odstavka 43d. člena Zakona o varstvu potrošnika presoja, ali je podjetje storilo prekršek po 17. točki prvega odstavka 77. člena zakona o vrastvu potrošnikov. Podjetje lahko sicev morebirni zahtevek za povračilo zoper potročnika, če sporazum ni mogoč, uveljavlja po sodni poti.

Poleg morebitne odgovornosti za zmanjšano vrednost blaga je edini strošek, ki lahko bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga - poštnina.

V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje vrniti kupnino v 14 dneh od prejetja odstopne izjave. Vračilo kupnine lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik blago poslal podjetju.

MNENJA STRANK

Stol Vigan moder

   Biserka Glasnovic - 2021-10-14

Stolice su identične bojom i modelom kao na slici. Izuzetno kvalitetne i prekrasno izgledaju u interijeru. Dostava brza i odlična komunikacija sa prodavačem. Za svaku pohvalu. Moja iskrena preporuka

+ Izvrsna kvaliteta

- Nema

Letveni pod RK 25 FIX 140x200 cm

   Nevenka - 2021-10-12

Priporočam, glede cene, glede kvalitete ter dostave.

Vzmetnica Polo - 160x200 cm

   Majda - 2021-10-12

Z vzmetnico smo zelo zadovoljni. Spanje na njej je odlično. Upamo le, da bo v takem stanju ostala čim bolj dolgo.

+ Veliko udobje.

Omara BC-07 bela sijaj

   bruno - 2021-10-06

Dobar omjer cijene i kvalitete

+ Kvaliteta

- Cena

Postelja v omari BC-12 bela sijaj - 160x200 cm

   bruno - 2021-10-06

Super krevet odličan je, na dostavu se čeka 30 dana... Ostalo je sve ok kvaliteta iverala je dobra

+ Kvaliteta dostava super je

- previše djelova redoslijed slaganja je nejasan

Postelja Michigan 140x200 cm Sonoma hrast

   Miraja - 2021-10-02

Hvala za vse in še enkrat hvala za popust

Vzmetnica Polo - 90x190 cm

   Imre - 2021-10-01

Zelo udobno ležišče..

+ Hitra dostava in enostavan prevzem

Dnevni regal Laura

   Leja - 2021-09-26

Lp.sem zadovoljna z regalom zelo lep, vendar žal nisem dobila led osvetlitve ki sem jo naročila in plačala,upam da mi jo naknadno še pošljete.Če bo ta napaka popravljena ,bom z veseljem še naročala pri vas.
GOR