Naša spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje in analizo obiska uporablja piškotke. Informacije o piškotkih in pravna podlaga.
IZBERITE DRŽAVO:

Vračilo

VRAČILO ARTIKLOV V 14 DNEH ALI ODSTOP OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na [email protected], da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

KAKŠEN JE POSTOPEK VRAČILA?

Vračilo v naše skladišče
Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednje podatke:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Artikel prinesete v naše skladišče na naslov Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla.
Vračilo po pošti
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednji podatki:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Artikel pošljete na naslov: Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče.
Vračilo z našo dostavno službo
Stroške vračila vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednji podatki:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Ko bomo dobili od vas vsi podatki, vas bomo kontaktirali in se zmenili za datum in uro prihoda in pobrali artikel.
Odprite škatle in pogledate izdelek
Preverite, a 14 dni so že potekli ali ne
Izpolnite izjavo za vračilo izdelka
Zapakirate izdelek in naredite sliko škatle
Naredite sliko računa
Pošljete nam slike na elektronsko pošto
Svetpohistva odobri vračilo izdelka
Naša dostavna služba prevzame izdelki
Izdelek bomo preverili v skladišču in vam nakazali denar

KATERIH ARTIKLOV NI MOGOČE VRNITI?

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
  • Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
  • Izdelke z fizično poškodbo, ki se nastale, ko kupec vnašal izdelek v stanovanje ali ne strokovno ga sestavil.

VRAČILO PLAČILA

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kako pravilno preverim ali mi artikel ustreza, da ga potem še vedno lahko vrnem?

Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Svetovanje potrosnikom vprasanja 1 1):

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo imajo potrošniki možnost, da v roku 14 dni od nakupa oz. od prejema izdelka odstopijo od pogodbe brez navedbe razloga in vrnejo izdelek (43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov, ZVPot). Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, praviloma v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebo za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Torej zaradi uporabe / poškodovanja blaga potrošnik ne izgubi pravice do odstopa pgodbe brez navedbe razloga, zato podjetje v primeru vračila npr. uporabljenega ali poškodovanega blaga s strani potrošnika, ki uveljavlja pravico do odstopa brez nevedbe razloga, ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Tržni inšpektorat RS ni orgna, ki bi lahko presojal zmanjšanje vrednosti blaga, ki presega nujno potrebno ravnanje potrošnika, ja pa prekškovni orgna, ki v primeru kršitve drugega odstavka 43d. člena Zakona o varstvu potrošnika presoja, ali je podjetje storilo prekršek po 17. točki prvega odstavka 77. člena zakona o vrastvu potrošnikov. Podjetje lahko sicev morebirni zahtevek za povračilo zoper potročnika, če sporazum ni mogoč, uveljavlja po sodni poti.

Poleg morebitne odgovornosti za zmanjšano vrednost blaga je edini strošek, ki lahko bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga - poštnina.

V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje vrniti kupnino v 14 dneh od prejetja odstopne izjave. Vračilo kupnine lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik blago poslal podjetju.

MNENJA STRANK

Otroška postelja Domek - 80x160 cm - bela

   Danilo - 2022-11-27

Zelo super internetna stran, stvari ki se jih da dobiti pri njih jih deugje ne dobis,cene tudi dokaj sprejemljive kar pa se tice sestavljanja navodila super, ne manjka nic, luknje pa katastrofa…. :( in mislim da bi morali artikle pri katerih so podobni komentarji kot moj ali ukiniti v prodaji ali se pogovoriti z dobaviteljem…

+ Zelo korektni,se drzijo kaj se dogovorijo se pravi vseh rokov, za sigurnost poklicejo da preverijo vsebnost narocila,….

- Luknje zamaknjene dolocenih sraufov sploh ne mores skupaj dobis al pa vse skupaj poskodujes……

Postelja Rondo 2 160x200

   Tomaž - 2022-11-13

S posteljo sem zelo zadovoljen, spim odlično, dobro sanjam, skratka sem vesel nakupa in upam, da mi bo dolgo služila. Bolj pa sem razočaran nad čakanjem na izdelek, saj je trajalo cele 4 mesece in pol, da sem posteljo sploh dobil...to je pa en velik minus. Upam, da sem izjema pa da ni to stalna praksa pri tovrstnih spletnih nakupih.

+ Ugodna cena, trdota ležišča, praktičnost, velik in globok predal za shranjevanje pod ležiščem, dobil praktično sestavljeno posteljo

- Tanko in mehko dno, dolgotrajen proces od izdaje naročila do prejetja izdelka

Postelja Hilton - 180x200 cm

   Vesna - 2022-11-12

Čudovita postelja, zelo zadovoljna.

+ Zelo mehka, kvalitetna in lepa

- Pod je težko sestavljati

Omara za čevlje Nevio 05

   Darja - 2022-11-12

Z nakupom omarice Nevio 05 sem zelo zadovoljna. Omarica je točno taka kot je na sliki. Navodila so priložena, potrebuješ samo še izvijač in akcija... Vmes seveda malo študiraš :D.. Slike izdelka na spletni strani so zelo realne! Elementi v embalaži so dodatno zaščiteni s stiroporjem, tako da ob pravilnem ravnanju ni nobene nevarnosti za fizične poškodbe. Omarico za čevlje sem skombinirala z obešalnikom W45. Odlična izbira saj se lepo dopolnjujeta.

+ Več izdelkov linije Nevio

- Slabosti ni

Obešalnik W45

   Darja - 2022-11-12

Obešalnik je točno tak kot na sliki. Najpomembnejše pa mi je da je stabilen. Nobene nevarnosti, da bi se prevrnil. Odlično se ujame z omarico za čevlje iz linije Nevio.

+ Zelo stabilen obešalnik!

- Mogoče to, da so leseni čepki samo za natakniti, tako da se lahko zgodi da pade dol. Jaz jih nameravam kar zalepiti s silikonom.

Dnevni TV regal Switch XXV 280 cm - LED

   Gorazd - 2022-10-29

Zelo kvalalitetna izdelava elemantov. Enostavna sestava in montaža. Zelo prijazno in strokovno osebje na info telefonu. Hitro in enostavno naročanje. Kar pa je zelo pomembno, za vsak korak naročila te obvestijo in veš kje se nahaja naročena stvar. Hitra dobava! Še bomo naročili pri Vas!

+ Kvalitetna izdelava, enostavno sestavljanje in montaža.

- Jih ni.

Kotna sedežna garnitura Alvaro

   Karin - 2022-10-26

Zelo zadovoljna s sedežno

+ Hitra dostava in zelo prijazno osebje.

Komplet za hodnik Green

   Jelka Zamuda - 2022-10-26

Odličen izdelek, prava cena!

+ Odličen izdelek!

GOR