Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.svetpohistva.si, ki jo upravlja podjetje Trianova trgovina d.o.o. (u nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.svetpohistva.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.svetpohistva.si. Trianova trgovina d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.svetpohistva.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.
Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine www.svetpohistva.si postane hkrati tudi uporabnik, oziroma kupec.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika kakor tudi poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času uporabe spletne strani, kot tudi v primeru registracije in v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z uporabo spletne strani kupec sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje svojo seznanjenost z njimi in s politiko zasebnosti.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
V spletni trgovini na e-naslovu www.svetpohistva.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe, po uspešno izvedenem nakupu, se pošlje kupcu v pisni obliki po elektronski pošti na naveden e-poštni naslov.
Vse cene v spletni trgovini www.svetpohistva.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Okvirne dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah v našem izdajnem skladišču ali skladiščih naših dobaviteljev. Veljajo okvirni dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.
V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Trudimo se za čim krajše čase dobav, zato blago naročamo takoj po potrditvi naročila, oz. plačila avansa, vendar lahko zaradi preventivnih ukrepov pri dobaviteljih in med državami, pride do odstopanj.
Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov. Slediti mora 6 (šestim) hitrim korakom:
Če je naročilo uspešno posredovano, se uporabniku na spletni strani izpiše tekst »Vaše naročilo je izvedeno«. Poleg tega uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano!
Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektrosnki naslov prejme sporočilo o potrditvi plačila.
Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun prodajalca. Naročilo bo odposlano šele takrat, ko bo prodajalec od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail [email protected]
Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Svetovanje potrosnikom vprasanja 1 1):
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo imajo potrošniki možnost, da v roku 14 dni od nakupa oz. od prejema izdelka odstopijo od pogodbe brez navedbe razloga in vrnejo izdelek (43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov, ZVPot). Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, praviloma v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa od pogodbe.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebo za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Torej zaradi uporabe / poškodovanja blaga potrošnik ne izgubi pravice do odstopa pgodbe brez navedbe razloga, zato podjetje v primeru vračila npr. uporabljenega ali poškodovanega blaga s strani potrošnika, ki uveljavlja pravico do odstopa brez nevedbe razloga, ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Tržni inšpektorat RS ni orgna, ki bi lahko presojal zmanjšanje vrednosti blaga, ki presega nujno potrebno ravnanje potrošnika, ja pa prekškovni orgna, ki v primeru kršitve drugega odstavka 43d. člena Zakona o varstvu potrošnika presoja, ali je podjetje storilo prekršek po 17. točki prvega odstavka 77. člena zakona o vrastvu potrošnikov. Podjetje lahko sicev morebirni zahtevek za povračilo zoper potročnika, če sporazum ni mogoč, uveljavlja po sodni poti.
Poleg morebitne odgovornosti za zmanjšano vrednost blaga je edini strošek, ki lahko bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga - poštnina.
V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje vrniti kupnino v 14 dneh od prejetja odstopne izjave. Vračilo kupnine lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik blago poslal podjetju.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.
Garancija ne krije:
V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.
Kategorije izdelkov | Cena prevoza |
---|---|
Označena na izdelkah | od 4,00 do 10 € |
Za izdelke, ki so označeni z »brezplačen prevoz«, in za vsa naročila, katerih vrednost presega 300 evrov | brezplačno |
Dostavno vozilo mora imeti prost dostop do vhoda, sicer se dostava izvede na najbližjem mestu, na katerem je raztovarjanje mogoče.
Strošek prevoza je naveden v tabeli z informacijami v spletnem katalogu/objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.
Če naročite dva ali več izdelkov z različnimi stroški prevoza, se za izračun skupnega stroška prevoza upošteva strošek artikla z najvišjo ceno prevoza. (Primer: prvi izdelek ima strošek prevoza 2€, drugi 4€, tretji pa 5€... skupni strošek prevoza za vse tri izdelke znaša 5€)
Strošek prevoza je enoten za celo Slovenijo.
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo prek elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najpozneje v roku treh delovnih dni.
Zaradi višje sile, oz. nepredvidenih dogodkov na katere nimamo vpliva (razmere na cestah, okvara dostavnega vozila, bolezen voznika...) se lahko že dogovorjeni čas dostave podaljša. O tem vas bomo kolikor bo mogoče hitro obvestili.
Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na navedenem izdajnem mestu, obratovalni čas je napisan spodaj na vsaki strani. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS-sporočilom, ali klicem na vašo telefonsko številko.
Ponujamo tudi montažo vašega pohištva. Stroške montaže vam bo opredelil naš prodajalec preko e-maila ali telefona.
Upravitelj spletnega mesta www.svetpohistva.si, podjetje Trianova trgovina d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.svetpohistva.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)
Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.svetpohistva.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pri dobavi artiklov, ki jih Trianova d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Trianova d.o.o. izključno vezan na dobavo s strani svojih dobaviteljev in na čas, v katerem lahko te dobavitelje dostaviji artikli do Trianova d.o.o. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Trianova d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Trianova d.o.o. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Trianova d.o.o. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Trianova d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Trianova d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/
Spletna trgovina www.svetpohistva.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.
Sedež podjetja:
Trianova trgovina d.o.o.
Cesta 24 junija 23
1231 Ljubljana-Črnuče
Trgovina: Cesta 24 junija 23
TRR: SI56 3000 0002 7630 971 SABRSI2X Sberbank d.d.
ID za DDV: SI89916026
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 6786057000
Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 2015/7576
MNENJA STRANK
Počivalnik Matador - črn
Grega - 2023-09-24
- Malo slabši šivi na naslonjalih za roke
Kotna sedežna garnitura 127
Vlado - 2023-09-17
+ Lepa izvedba,dobra za hrbet
- Mogoče malce preveč trda
Postelja Monaco - 160x190 cm
DOMEN - 2023-09-15
+ Enostavno sestavljanje
- Jih ni
Dodatna oprema za žar AE182
Jelka Anželak - 2023-09-14
Vzmetnica Pocket Roll II - 140x200 cm
Damir - 2023-09-14
+ Precej trda
- Nekoliko težka
Postelja Michigan 90x200 cm Bela
Eva - 2023-09-08
Letveni pod Trio Comfort Fix 90x200 cm
Majda - 2023-09-01
Pisalna miza Gumi G6 - Bela/antracit
Mojca - 2023-09-01