Nastavitve zasebnosti na Svetpohistva.si
DOVOLINaša spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje in analizo obiska uporablja piškotke. Informacije o piškotkih in pravna podlaga.
Poleg tega delimo informacije o vaši uporabi našega mesta z našimi partnerji s področja družbenih medijev, oglaševanja in analitike, ki jih morda kombinirajo z drugimi informacijami, ki ste jim jih posredovali ali pa so jih zbrali skozi vašo uporabo njihovih storitev.
BREZPLAČNA dostava po Sloveniji
IZBERITE DRŽAVO:

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.svetpohistva.si, ki jo upravlja podjetje Trianova trgovina d.o.o. (u nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.svetpohistva.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.svetpohistva.si. Trianova trgovina d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.svetpohistva.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.

Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine www.svetpohistva.si postane hkrati tudi uporabnik, oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika kakor tudi poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času uporabe spletne strani, kot tudi v primeru registracije in v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z uporabo spletne strani kupec sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje svojo seznanjenost z njimi in s politiko zasebnosti.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumnem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
NAČINI PLAČILA - plačilni pogoji

V spletni trgovini na e-naslovu www.svetpohistva.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po ponudbi - s predhodnim nakazilom
    V primeru, da želite vaše naročilo plačati prek ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času vam bomo na vaš elektronski naslov poslali ponudbo oziroma predračun. S to ponudbo nato (prek elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili prek dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj, ko bo blago za to pripravljeno. Blago za osebne prevzeme izdajamo na naslovu Cesta 24. junija 23, Ljubljana Črnuče.
  • Ob prevzemu/dostavi:
    1. Z gotovino,
    2. S plačilno kartico (Visa, MasterCard, Maestro, Diners club),
    3. S plačilno kartico Diners Club na največ 36 obrokov,
    4. Leanpay obročno nakupovanje na največ 48 obrokov,
  • Prek spleta:
    1. S plačilno kartico (Visa, MasterCard, Maestro, American express, Diners),
    2. S plačilno kartico Diners Club na največ 36 enakih obrokov,
    3. Prek sistema PayPal.
    4. Leanpay obročno nakupovanje na največ 48 obrokov,
  • Po prednaročilu:
    Za artikle po prednaročilu (izbira barv, materialov, postavitve in artikulov na katerih rok dobave je več kot 2 tenda) je ob naročilu obvezno plačilo avansa v višini 50%.
    1. Po predračunu,
    2. Z gotovino v naši trgovini na Cesti 24 junija 23, Ljubljana-Črnuče,
    3. S plačilno kartico prek spleta (Visa, MasterCard, Maestro, Diners),
    4. S plačilno kartico prek spleta Diners Club na največ 36 obrokov,
    5. Prek sistema PayPal.
    6. Leanpay obročno nakupovanje na največ 48 obrokov,

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe, po uspešno izvedenem nakupu, se pošlje kupcu v pisni obliki po elektronski pošti na naveden e-poštni naslov.

CENE IN DOBAVNI ROKI

Vse cene v spletni trgovini www.svetpohistva.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Okvirne dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah v našem izdajnem skladišču ali skladiščih naših dobaviteljev. Veljajo okvirni dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Trudimo se za čim krajše čase dobav, zato blago naročamo takoj po potrditvi naročila, oz. plačila avansa, vendar lahko zaradi preventivnih ukrepov pri dobaviteljih in med državami, pride do odstopanj.

NAKUPNI PROCES

Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov. Slediti mora 6 (šestim) hitrim korakom:

  1. Izbira izdelka - pri naročanju nekaterih izdelkov mora uporabnik najprej izbrati tudi ustrezno dimenzijo in barvo in šele nato izdelek dodati v košarico tako, da klikne na povezavo »V košarico«. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati z nakupovanjem, klikne na povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in se tako vrne nazaj v spletno trgovino.
    Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne desno na povezavo »Naprej na Blagajno« in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico, kjer lahko izvede nakup izdelka.
  2. Pregled košarice - na ekranu lahko uporabnik pregleda artikle, ki jih je predhodno dodal v košarico. Pri vsakem izdelku lahko spreminja želeno količino (s klikom na simbola »+« ali »-«) ali pa želen izdelek odstrani iz košarice (s klikom na simbol »smetnjak«). Pod izbranimi izdelki je naveden znesek nakupa brez DDV, davek in celoten znesek nakupa.
  3. Naslov za dostavo - po uspešnem nakupu uporabnik mora vpisati naslov za dostavo. Po vnosu naslova ga sistem preusmeri na stran za izbiro dostave.
  4. Dostava in pogoji poslovanja - Uporabnik izbere način dostave. Za nadaljevanje procesa nakupa pa se mora strinjati in sprejemati tudi pogoje poslovanja; to naredi tako, da označi kvadratek pred besedilom »Strinjam se in sprejemam pogoje poslovanja.«. Sledi stran za izbiro plačila.
  5. Izbira plačila - Uporabniku se v tem koraku prikažejo načini plačila s katerimi lahko opravi nakup. Več o plačilih in načinih plačila lahko uporabnik najde v poglavju »Načini plačila – plačilni pogoji«.
  6. Pregled in zaključek naročila - Pri zadnjem koraku lahko uporabnik pregleda podatke o naročenih izdelkih, načinu dostave in plačilu izdelka. Za potrditev naročila mora uporabnik klikniti na povezavo »Potrjujem naročilo« in tako konča proces nakupa.

Če je naročilo uspešno posredovano, se uporabniku na spletni strani izpiše tekst »Vaše naročilo je izvedeno«. Poleg tega uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano!

Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektrosnki naslov prejme sporočilo o potrditvi plačila.

Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun prodajalca. Naročilo bo odposlano šele takrat, ko bo prodajalec od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima 14 dni časa, da obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev.

POTROŠNIK mora vrniti prejeto blago najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago lahko vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. V zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podtjetje potrošnika predhodno ne seznani, da ga bremeni strošek.

PODJETJE mora najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrniti vsa prejeta plačila skupaj s poštnino (ne tudi plačila, ki jih je potrošnik npr. plačal banki zaradi nakazila). Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj (razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago). Potrošniku vračilo opravi z enamik plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva (npr. strinjal se je s prejetim predlogom podjetja) in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

KAKŠEN JE STROŠEK VRAČILA?

Strošek vračila je fiksen in ne odvisen od zneska naročila in izdelka:

  • Vračilo z našo dostavno službo: 30 €
  • Vračilo v naše skladišče: 15 €
  • Če ste imeli osebni prevzem in osebno vračate izdelek, potem strošek vračila je 0 €

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail [email protected]

Obrazec za vračilo blaga.

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

POŠKODOVANO BLAGO

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

REKLAMACIJE (skladnost blaga in garancija)

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

Prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (rabljeno blago).

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

  • Garancija
    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
    Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
    Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine.
    Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

    Garancija ne krije:

    • Da izdelek kaže znake prekomerne obrabe
    • Neprimerne uporabe - neustrezna podlaga ali nameni uporabe
    • Napak in poškodb, nastalih zaradi nepravilnega sestavljanja izdelka
    • Predčasne obrabe, nastale zaradi nepravilnega sestavljanja;
    • Če je kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo;
    • Če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom;
    • Če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah...)
    • Fizične poškodbe
    • Obrabe zaradi uporabe
    • Napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.),

    V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. To pomeni, če potrošnik uveljavlja garancijo, k stranki pride naš serviser popraviti izdelek in na licu mesta ugotovi, da izdelek je bil poškodvan pri transportu/montaži/mehanske okvari etc, serviser bo sporočil potrošniku, da to ne spada pod garancijo in če on želi popraviti izdelek, lahko to naredimo proti plačilu.

  • NAVODILA ZA UPORABO POHIŠTVA
    • Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago.
    • Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
    • Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi , namenjenimi in primernimi materialu izdelka.
    • Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva.
    • Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.
    • Pohištvo je treba premakniti tako, da ga dve osebi dvigneta in ne drsa po tleh.
    • Tla morajo biti ravna, sicer je potrebno podnožje dodatno podložiti, da ne pride do guganja ali poškodb talnih oblog.
    STROŠEK PREVOZA PO SLOVENIJI

    0€ BREZPLAČNO

    Dostavno vozilo mora imeti prost dostop do vhoda, sicer se dostava izvede na najbližjem mestu, na katerem je raztovarjanje mogoče.

    Strošek prevoza je enoten za celo Slovenijo.

    ČAS DOSTAVE
    • Naša dostava
      Dostava se vrši med tednom do 17.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
      En dan pred dostavo vas bomo poklicali in sporočili okviren čas dostave.
    • GLS, Pošta Slovenije
      Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
      Če vas v času dostave ni doma, bo dostavljalec Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, v primeru, da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago za prevzem čaka na najbližji poštni enoti.
      Kot dodatne plačljive storitve (+1eur/storitev) lahko naročite tudi dostavo do 10.00 ure dopoldne ali po 16.00 uri popoldne. Naročite lahko tudi storitev 'klic dostavljalca', ki vam omogoči telefonsko usklajevanje z dostavljalcem glede natančnega termina dostave.
      Dostava po 16. uri ni mogoča na vseh poštah – v spletni košarici se ob vnosu take poštne številke storitev samodejno onemogoči. Dostava po 16. uri prav tako ni možna za izdelke, ki so težji od 50 kg.
    HITROST DOSTAVE

    Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo prek elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najpozneje v roku treh delovnih dni.

    Zaradi višje sile, oz. nepredvidenih dogodkov na katere nimamo vpliva (razmere na cestah, okvara dostavnega vozila, bolezen voznika...) se lahko že dogovorjeni čas dostave podaljša. O tem vas bomo kolikor bo mogoče hitro obvestili.

    OSEBNI PREVZEM V NAŠEM SKLADIŠČU
    Naslov: Cesta 24. junija 23, 1231 Ljubljana Črnuče

    Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na navedenem izdajnem mestu, obratovalni čas je napisan spodaj na vsaki strani. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS-sporočilom, ali klicem na vašo telefonsko številko.

    MONTAŽA POHIŠTVA

    Ponujamo tudi montažo vašega pohištva. Stroške montaže vam bo opredelil naš prodajalec preko e-maila ali telefona.

    VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

    Upravitelj spletnega mesta www.svetpohistva.si, podjetje Trianova trgovina d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.svetpohistva.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)

    Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine

    Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.svetpohistva.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

    KOMUNIKACIJA

    Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

    Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

    • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
    • pošiljatelj mora biti jasno razviden
    • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
    • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
    ODVEZA ODGOVORNOSTI

    Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

    Pri dobavi artiklov, ki jih Trianova d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Trianova d.o.o. izključno vezan na dobavo s strani svojih dobaviteljev in na čas, v katerem lahko te dobavitelje dostaviji artikli do Trianova d.o.o. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Trianova d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Trianova d.o.o. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Trianova d.o.o. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Trianova d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Trianova d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.

    PRITOŽBE IN SPORI
    • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
    • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 064 277-477, ali po elektronski pošti na [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
    • Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.svetpohistva.si, v spodnjem delu spletne strani.
    • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
    • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
    • V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.
    • Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZisRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

    Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/

    PRAVNO OBVESTILO

    Spletna trgovina www.svetpohistva.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

    Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

    Sedež podjetja:
    Trianova trgovina d.o.o.
    Cesta 24 junija 23
    1231 Ljubljana-Črnuče
    Trgovina: Cesta 24 junija 23

    TRR: SI56 3000 0002 7630 971 SABRSI2X Sberbank d.d.
    ID za DDV: SI89916026
    Davčni zavezanec: DA
    Matična številka: 6786057000
    Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 2015/7576

    MNENJA STRANK

    Sedežna garnitura v U-obliki Side V maxi

       Tjaša - 2024-03-15

    Sedežna garnitura je zelo lepa, tkanina se lepo čisti, barva je kot na sliki. Prijazni prodajalci, tudi dostavna služba je bila zelo hitra. Zaenkrat smo zadovoljni, tako da dajem oceno 5.

    Boxspring postelja Blanca

       Bernarda - 2024-03-15

    Vredna svojega denarja. Samo rok dobave je bil 1 mesec daljši.

    Postelja Lesy - 90x200 Bukev

       Boštjan - 2024-03-15

    Dostava brez posteljnega dna

    Klubska miza Nea - bela

       Mirsada Perviz - 2024-03-14

    Miza Nea bijela je prekrasna,prezadoviljna sam .Svakom bih je preporučila.

    Pograd Rotar 90x200cm +140x200cm - Natur

       Alenka - 2024-03-14

    Stabilen, kompakten, enostavno se ga sestavi. Izbrali smo natur barvo. Priporočam.

    Klubska miza Nea - bela

       Mirsada Perviz - 2024-03-14

    Prezadovoljna sam s nizom Nea bijelom ,,preporučujem svima svetpohistva

    + Lagana miza i laka za održavanje i jos ladice ima

    Pograd Rotar 90x200cm +140x200cm - Natur

       Alenka - 2024-03-14

    Pograd za tri je super. Zapakiran v tri manjše pakete, tako da ga je lahko odnesti tudi v nadstropje.. Stabilen, kompakten, enostaven za zmontirat. Natur barva-lep!

    Omara za kopalnico Decor stenska 50 cm

       Ingrid - 2024-03-07

    Omarica je lepa
    GOR