Potrošnik ima 14 dni časa, da obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev.
POTROŠNIK mora vrniti prejeto blago najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago lahko vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. V zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podtjetje potrošnika predhodno ne seznani, da ga bremeni strošek.
PODJETJE mora najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrniti vsa prejeta plačila skupaj s poštnino (ne tudi plačila, ki jih je potrošnik npr. plačal banki zaradi nakazila). Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj (razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago). Potrošniku vračilo opravi z enamik plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva (npr. strinjal se je s prejetim predlogom podjetja) in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Strošek vračila je fiksen in ne odvisen od zneska naročila in izdelka:









Potrošnik sme izdelek pregledati in preizkusiti samo v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja (kot je to običajno možno v fizičnih trgovinah). Vsaka uporaba, ki presega ta okvir (npr. večdnevno spanje na vzmetnici, sestavljanje omare ali postelje, redna uporaba sedežne garniture ipd.), pomeni, da je izdelek uporabljen.
V takem primeru ima podjetje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da znesek vračila sorazmerno zmanjša glede na zmanjšano vrednost izdelka. Stopnja zmanjšanja se določi glede na dejansko stanje izdelka ob vračilu in lahko znaša od manjšega znižanja do višjega odstotka kupnine, v skrajnih primerih tudi do celotne maloprodajne vrednosti izdelka na dan nakupa.
V izogib nesporazumom priporočamo, da potrošnik izdelek vrne nepoškodovan, nerabljen in v originalni embalaži. Če to ni mogoče, bo podjetje ob vračilu izdalo pisno obvestilo s pojasnilom o ugotovljeni zmanjšani vrednosti in višini vračila.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Če je bila kupnina plačana z gotovino, se vračilo izvede izključno z nakazilom na potrošnikov transakcijski račun (TRR), ki ga mora potrošnik navesti v obrazcu za vračilo.
Gotovinsko vračilo ni mogoče.
Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.